we help you...

Precis som lök nummer 2 sa förut, att det finns ju faktiskt inte bara armsvätt, utan det finns ju många olika svättningar.. Och ingen är ju roliga så klart, men vi ska hjälpa dig.. Lita på oss, säg baar vad du vill veta så löser vi det till sammans.. ALLT GÅR ATT LÖSA!!! Som min gammelmormor brukar säga...

Du kanske t.e.x har pungsvätt,armsvätt,rövsvätt,eller vad det nu kan vara, men det finns alltid en lösning...WE PROMISE YOU...

Men här kommer lite tipps!!!!!!!!!!

  Mer svett?
När jag får hår under armarna, börjar jag svettas mer då?

svarar:
Att man luktar svett beror på bakterier och värme. Tvättar du dig och sen svettas så luktar inte svetten i sig illa.

Vad kan jag göra åt att jag svettas?
Hej! Jag är en tjej om har ett problem, när jag är i skolan, med kompisarna ute på stan eller bara gör något hemma så blir jag svettig och när jag blir det så får jag ringar under armarna. Jag tycker det är JÄTTEjobbigt, snälla hjälp mig! Jag kan typ göra vad som helst bara nån hjälper mig, snälla!

svarar:
Hej! Alla människor svettas, om du tänker efter så har du gjort det hela livet men det är oftast först i tonåren som människor börjar tycka att det är besvärligt. Det har nog att göra med att man är väldigt observant på sin kropp i den här tiden i livet och så luktar ju svetten starkare när man kommer i puberteten. Man kan inte ta bort svetten, det går inte och jag är säker på att ingen annan tänker på drt så mycket som du gör. På apoteket finns speciella deodoranter som kan minska svetten lite. Prata med personalen så hjälper de dej.


 Vi löser det tillsammans...


///LÖK NUMMER 1...

Kommentarer
Postat av: tipsare

Lite felaktigt svar här. Ville bara råda alla som svettas mkt använd ABSOLUT TORR. Finns på apoteket och man svettas inte en droppe. kostar runt en femtiolapp o jag har inte varit med om någon det inte funkar på ;)

2009-01-17 @ 19:50:50
Postat av: caroline

Ni kan ju lägga in ett tips på er sida.Den är super er sida

2009-01-17 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0